Inca am intrebari…

Ma pregatesc fara graba pentru petrecerea de Revelion. Intind mana spre parfum. „La vie est belle”. Nu pot sa nu ma gandesc cat mi l-am dorit, ca m-am bucurat pana la lacrimi cand l-am primit. In 2015. O femeie ar rade oricand de mine; consum parfumurile in ani. 3 zile din 4, uit sa ma dau. Si totusi, in seara asta, cu „La vie est belle” voi „trece cumpana dintre ani”. Sau cum o fi expresia goala pe care o tot aud la stiri.

Viata e frumoasa, viata ar putea fi si mai frumoasa. Mai putin cand nu e. Am 30 si nu stiu cum, dar imi amintesc ca, mica fiind, vedeam lumea de 30 de ani cam batrana deja, cu toate „tiglele asezate pe casa”, cum se zice. De fapt, pe cei trecuti de 25 de ani, ii vedeam deja adulti cu acte in regula, cu probleme adevarate, cu griji importante si tot asa. Ii vedeam ca pe niste oameni seriosi, sobri, neamuzanti si fara simtul umorului. Dar, mai ales, fara intrebari; niste oameni care aveau deja toate raspunsurile.

Oare eu cand o sa incetez sa imi mai pun intrebari? Despre mine, despre ce si cum fac, despre ce ma desparte de ceea ce imi lipseste,despre cine sunt, de fapt. Clar nu am raspunsuri. Aproape nici unul. Ma tot adancesc in ganduri si ipoteze, in vise cu „ce-ar fi fost daca”, in intrebari care incep cu „de ce eu?”

Am bifat cateva chestii frumoase pana la varsta asta, unele pe care multi nu le vor bifa vreodata, desi si le doresc atat. Nu ca ar fi meritul meu, nu ca as fi vreo „speshul”. S-a intamplat sa iau niste decizii cu un final fericit. Si, in egala masura, mai raman momente pe care nu stiu de le voi trai vreodata, desi mi le doresc atat. E amuzanta viata asta, cu jocurile ei. Totul e un joc. La vie est belle.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

