Manichiura semipermanenta. Parerea mea

Dupa experimentul unghiilor cu gel, am facut si cateva incercari cu manichiura semipermanenta:

2014: mai-august: record de 2 zile pana mi s-au rupt „prin carne” 2 unghii. In rest, aratau ok vreo saptamana poate…. Am renuntat pentru ca mi se parea prea de tot sa platesti cateva zeci de lei pentru o manichiura de o saptamana, poate doua, perioada in care unghiile nu isi pastrau aspectul ala „impecabil” (ma gandesc la reclama de la Ariel ha ha).

2016: septemebrie- octombrie : am fost la doua tipe diferite. Prima data le-am tinut 2 saptamani. Fiind rosu, mai „completam” varfurile sarite cu oja din dotare. Cam asta fac si momentan. In schimb, la pedichiura m-as mai duce asa, pe durata verii. Se pastreaza frumusel.

Inchei cu succes capitolul manichiurii semipermanente. Succes pentru mine, ca am realizat ca nu are niciun sens sa pierd vremea prin saloane, sa caut manichiuristele de top, cand pur si simplu unghiile mele sunt ca intotdeauna: casante si se exfoliaza ca toti dracii, orice fel de oja pui pe ele. Fie ea de 5,10, 35 sau 50 de lei, cu „procesul” avand loc la salon sub lampa sau ba. Imi asum ca uneori voi fi data cu oja, alteori nu. Si e ok. Am si altceva mai bun de facut decat sa ma preocup de exprescentele cornoase, oricat de dragi mi-ar fi ele cand sunt colorate in fel si chip.

Cum se da oja semipermanenta jos?

A. Ai nevoie de acetona, folie de aluminiu, vata/ dischete demachiante, o pila de carton si rabdare. Inmoi vata in acetona si acoperi bine unghia, apoi infofolesti totul bine cu folie de aluminiu. Tii totul „la incubator” vreo 10-15 minute. Simti cum degetul si unghia se inclazesc; de se senzatia (prea) neplacuta, ia nebunia jos. Apoi „razi” cu laterala pilei sau cu ce consideri lacul. Nu va veni jos decat stratul de suprafata, motiv pentru care dupa, va trebui sa manuiesti dibace pila, pentru a indeparta cat mai mult din el si cat mai putin din unghie. „Distractia” poate dura si jumatate de ora.

B. La salon

Si da, vei ramane cu niste unghii sensibile si vai de ele, oriunde vei decide sa faci procedura. Dar banuiesc ca te-ai gandit la aspectul asta inainte sa te apuci de mani semipermanenta. Da-i cu ulei de galbenele, masline, cocos etc, ceva crema buna si grasa, pardon hidratanta. O sa isi revina ele. Candva. Si bea multa apa! Nu stiu cat bine face unghiilor, dar sigur nu iti strica.

Iata si rezultatul final:

kk

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Unghii și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

