In lift? Poti sa si taci

Spatiul e mic si cu lumina dubioasa, esti in drum spre ceva, important sau nu. De lene sau din motive practice, nu folosesti scarile. E ok. Dar de ce oamenii tin mortis sa schimbe politeturi? Daca nu ne-am vazut in veci, nu ne stim, cel mai probabil nici nu ni se va schimba viata in urma acestei intalniri spontane si efemere, de ce sa „hi hi bla bla” cele 3 etaje? E ciudat deja faptul ca trebuie sa imparti spatiul ala mic si luminat dubios cu inca o persoana; nu mi se pare ca situatia va deveni cu nimic mai putin stanjenitoare dupa cateva vorbe „alese” despre vreme sau ziua calendaristica.

Nu prea cred eu in dragoste la prima vedere, asa ca, daca viata imi aduce un om langa mine in lift, cel mult ii zambesc politicos cautand un colt in care sa ma scufund  si astept cumintel sa ajung la etajul dorit (asta daca imi amintesc sa apas butonul). Si tot la fel de la colt si in patratica mea as sta si daca as calatori singura.

Comunicarea, imi place dar doar daca spune intr-adevar ceva. Voi vorbi, voi saluta doar acei oameni carora vreau sa le adresez cuvinte, ale caror cuvinte inseamna ceva pentru mine, pe care ii stiu dupa nume, nu doar dupa aratare. Si mi-e de ajuns.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Fun și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

