Am intalnit primavara in Maramures

Am petrecut un weekend mai inspre margina hartii, in Maramu. Am mai fost, m-oi mai duce. Oameni faini, drumuri leganate, mancare „ca acasa”, ai ce vizita. Ce te mai tine in loc? Am ajuns acolo la momentul potrivit. E primavara si parca am preluat din pofta de a face a oamenilor. Pana una-alta, azi 31/3 se termina un sfert din 2014. Ai infaptuit un sfert din ce ti-ai propus la betia de Revelion? … ma gandeam eu…

E primavara, asa ca am putea prelua din modelul naturii si sa reinviem, sau macar sa ne reinnoim. Gandurile, faptele, prioritatile, planurile, preconceptiile.

E primavara si e frumos. Sunt fericita ca am dat nas in nas cu primavara in Maramures.

In curtea bisericutei vechi din Poienile Izei e plin de floricele galbejoare. Viata pe morminte.DSC04674

La Muzeul satului maramuresean din Sighet primii muguri mazgalesc deja crengile maro:DSC04648

Cel mai mult mi-a placut sa vad oamenii pusi pe treaba de dimineata: unii curatand prin gradini si pe langa:DSC04619

…altii au ganduri „constructive”:DSC04615

Soarele e cu dinti inca, asa ca bondele sunt binevenite. Si colorate🙂DSC04601

Si oile sunt cosmetizate in asteptarea verii:DSC04607

La Sighet, am vazut pentru prima oara prajituri de vanzare in centrul orasului, oferite de o bunica. Aratau tare bine …DSC04634Tot in Sighet, l-am intlanit pe nenea asta. Bicicleta parcata ziar ✔ banca la soare palarie& ochelari . Ce sa mai?! Viata e buna🙂DSC04633

„Matzisorii”asteapta deja Floriile:DSC04625b

In apropiere de Barsana, turistii cu carute s-au asezat langa Iza sa .. puna tara la cale ?! DSC04617b

Pe seara, lumea se aduna sa se odihneasca. Barbatii …DSC04668b

.. dar si „fomeile”DSC04677

Copilele astea mi-au amintit de mine si prietenele mele in copilarie. De ce nu ne-a spus nimeni ca viata de „om mare” nu e ceva de dorit?DSC04665

Cel mai important e sa stii ce vrei si sa-ti gasesti calea intr-acoloDSC04613

 

 

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Calatorie, Doar ganduri, Fun și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

