Parisul de dupa turisti

Cateva amintiri din Paris, unde am fost cu cateva saptamani in urma, la inceput de iarna. Ador si dispretuiesc orasul asta! L-am vazut de cateva ori, uneori ca turist, alteori doar in trecere.Ma fascineaza. Hmmm… si nici nu aveam chef sa merg. Acum , ma bucur din suflet ca mi-am prafuit pasii intr-o dupa-masa pe acolo.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Calatorie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Parisul de dupa turisti

  1. paul spune:

    Mie mi-ar plăcea să îl vizitez și sper că o să ajung pe acolo😀
    pentru că din căte știu este un oraș frumos😉

Lasă un răspuns

