Iubirea ca o bara

Leganandu-ma dimineata in autobuzul de servici, am avut o revelatie. Jocul e asa: m-a invatat o prietena sa stau in fata in bus (in cazul in care nu „prind” un scaun). Astfel, voi fi mai putin predispusa la inghionteli.

E deja frig afara, bara metalica era inghetata. Dar am stiut ca daca stau cu mana pe ea, se va incalzi. Doar sa am rabdare. Sau ma va raci pana in maduva oaselor. Am avut noroc si, dupa cateva statii, eram deja confy. In picioare, balanganita din groapa in bordura, dar confy.

Pe masura ce veneau urmatoarele statii, diversi incercau sa intre prin fata si, ce m-a enervat, sa imi ia locul. Cateva priviri incruntate, neclintirea pantofilor, tinutul strans al barei…

Statul asta in bus, in picioare, atarnat de o bara e ca o relatie: pleci la drum cu gandul la statia unde vei cobori. Bara iti devine partener de drum.
3 scenarii sunt posibile:
– totul decurge normal, te tii de bara si ajungi prin hotroape si inghionteli la destinatie
– cineva te da la o parte
– decizi ca vrei sa te dai jos mai devreme.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Love etc și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

