1 an!

 

Din a treia incercare am reusit. Era culmea sa nu fie tocmai eu intruchiparez zicalei „a treia oara e cu noroc!”, nu?!?! In ultimul an cred ca am condus mai mult de 1500 de km. Nu rade! Stiu ca nu e mult, dar de la 0 (zero) incepem toti. Imi amintesc cu cata mandrie am adunat primii 100 de km din vreo 3 experiente. So, smile and wave!

Cu mandrie imi arat fata de babuin pe documentul plasticos care m-a costat cei mai multi bani ever, in care s-a concentrat cel mai mare stres pe pixel si, nu in ultimul rand, care imi permite sa transpir cu spor oridecateori conduc vrumvruuumul.

permis

Seriously! Si nu-s genul care asudeaza usor. Pune-ma doar sa „ma dau” cu spatele in linie dreapta pe loc plan. Ma iau toate caldurile iadului.

Despre experientele mele la volan, aici.

La ispravile mele de atunci, s-au mai adaugat multe altele. Marturie imi stau prietenii (acum nu-s chiar asa sigura ca inca ii pot denumi astfel) care mi-au fost aproape victime. Bucuroasa marturisesc faptul ca saptamana trecuta am facut o parcare laterala din doar 3 (-shpe) miscari, ca am izbutit pana la urma sa merg cu spatele fara sa avariez ceva/ pe cineva. Inca mi-e groaza de sensul giratoriu din Marasti vinerea la 5-6 si sa traversez str. Bucuresti.

 

 

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Fun, Prostie 100% și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

