Cum sa – unghii lungi (nu e o promisiune de durata)

eu + unghii scurte si rupte/exfoliate/crapate/scurte = eternal love. Evident ca dupa ce mi-am dat gelul jos de pe ele (in urma cu un an si aproape 2 luni) situatia nu avea cum sa se fi schimbat. Asadar, vara trecuta mi-am facut de cap cu oje in toate culorile. Buba e ca nu imi tinea lacul pe unghii decat o zi, max 1 zi jumate. Fiindu-mi mereu exfoliate pe primii 2-3 mm (da, unghiile mele „lungi” de 7mm, erau pe o treime exfoliate), clar ca si lacul „pusca”. Am folosit mereu dizolvant din ala fara acetona, dar nu cred ca a folosit la ceva. In toamna am facut o cura de 2 luni de Ca de 750 mg cu D3. Nicio schimbare in ce priveste unghiile. Apoi am descoperit ca daca ma dadeam cu un base-coat de la Coral (ceva cu lavanda, 8 lei), imi tinea lacul 2-3 zile pana sa crape boom boom. Fain! Si totusi, mereu mi se rupeau, exfoliau. Erau asa urate,de zici ca le rodeam. Dependenta de pila si unghiera. However, viata mea nu se rezuma la niste unghii, mi-am acceptat soarta si mi-am continuat delirul ojelor multicolore. Nu am timp si nici bani sa investesc in unghii si, la urma urmei, am chestii mai importante de facut. Insa mereu am avut fixul ca am unghiile foarte fragile.

In feb-martie, anul asta, am facut o schimbare, incetand sa mai folosesc oja de orice fel. Apoi, mi-a scris un comentariu Sascha, acest „guru” al unghiilor (sper sa nu se supere pe mine), cu un link catre blogul ei. Acolo am descoperit apa calda, ca sa zic asa. Pai bineinteles ca hidratarea is the key!!!! mi-e ciuda ca a trebuit sa citesc negru pe alb ca sa ma apuc sa ma dau cu crema pe maini si sa insist pe unghii cat de des pot. Basically, m-am dat cam de 2 ori pe zi, iar unghiilor le-am oferit un masaj cu mare atentie.

Asta, combinat cu lipsa oricarei chimicale pe ele, au dus la rezultate faine, zic eu:

DSC01459 DSC01458

Accept orice parere, dar pentru mine e un real progres sa am unghiile lungi de mai mult de 2mm. Word!

Sunt de parere ca persoanele care au unghiile „de hartie” asa, ca mine, au 3 variante: acceptare/ignorare, gel&tips, R&D pana gasesc solutia optima pentru a-si intari unghiile. Pe mine nu stiu in ce categorie sa ma asez, le-am cam incercat pe toate. Deocamdata ma bucur de ghearlele mele lungi si ma feresc sa ma dau cu oja. Folosesc momentan doar un intaritor de la Avon, un soi de lichid ce se usca destul de rapid. Si ma mai dau cu crema. Am folosit de galbenele, ceva de la yves rocher, ulei de masline… ce apuc.

Voi reveni cu noutati, de va fi cazul.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Fun, Unghii și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cum sa – unghii lungi (nu e o promisiune de durata)

  1. Sascha spune:

    Hai maaa! Cat de dragut! Bravo, bravo, bravoooo!! Sunt extrem de fericita cand vad diverse persoane care au reusit sa-si creasca unghiile in urma sfaturilor mele. Arata extrem de bine! Acum parerea mea e ca poti sa incerci sa le dai cu oja ca sa le protejezi de exfoliere, o sa vezi ca manichiura iti va tine mult mai mult (in legatura cu asta, nu stiu daca ai ajuns cumva si la postarea asta – http://mypsychonails.blogspot.ro/2013/03/make-your-nail-polish-last-as-long-as.html) si ele se vor mentine hidratate pe dedesubt pentru ca oja nu lasa apa sa se evapore. Dar neaparat da-te cu baza inainte de culoare. Din experienta mea, ti le pot recomanda pe cele de la Jordana (le gasesti la http://cosmeticaverde.ro), sunt foarte bune si ieftine.
    Cum am scris si in postare, extrem de multa atentie cand o sa vina frigul – unghiile vor deveni rigide si mult mai problematice, nici macar eu nu am reusit sa le mentin pe parcursul unei ierni intregi😦 Dar mai ai timp sa te bucuri de ele pana atunci😀
    Felicitari pentru rezultat si multumesc ca m-ai mentionat❤

  2. Lorena spune:

    Multumim pentru articol:) si eu am aceeasi problema cu unghiile:|
    o sa le acord mai multa ingrijire si hidratare de acum incolo :*
    Pupici

Lasă un răspuns

