Bunatati de la Trio Cupkiss

“like” pe facebook => am castigat 30 (treizeci,29+1, 15×2 da da) de cupcakes
Le-am primit (cu bucurie si gura punga) in Vinerea Mare, direct de la cei care le fac cu manutele lor. Oameni de cuvant, mi-au respectat dorintele pana in cel mai mic detaliu si au fost punctuali cu livrarea. Si dac-ar fi numai asta de zis…. Moaaaama, deci atat de bune au fost briosele astea motzate si indopate (bun nume romanesc am gasit pentru cupacakes, asa-i?!).
Briosa in sine avea un gust bun, din ala de chec pufos facut de o mamica de treaba. Lucrurile se complica si mai tare, caci frostingul si fillingul au fost supergustoase. Cu gust din ala bun, de casa, natural adica.
Iata ce a poftit caprioara:
1) red velvet, filling branza, frosting fructe de padure => frostingul avea un gust fresh, iar branza era cremoasa

DSC01089

DSC01091

2) Frosting de alune de padure, filling de ciocolata neagra belgiana & 1 visina => te simti ca o veverita dupa. Crema de cioco belgiana e de vis

DSC01073

DSC01076

3) Strawberry kiss (blat cacao, White choco interior; nebunia aia roz cu capsune) => preferata mea. Dulce doar cat trebuie, iar combinatia de gust intens de cacao + capsune mie mi se pare perfectiune. Prima poza e luata de pe pagina lor de FB (aici)

417885_250573855086691_457565402_n

DSC01094

4) Mascarpone filling, kiwi frosting. Batter vanilie. => frostingul de kiwi e super gustos. Un pic acrisor (kiwi, evident). Merge super bine cu briosa simpla, „vanilata”

DSC01074

5) Ceva cu caramel si portocale => caramelu’ nu pot zice ca m-a lovit ca un traznet, dar crema de portocale as servi-o cu lingurita direct dintr-un bol🙂 (sorry, dar prima poza am facut-o dupa ce praji de-abia fusese adusa de afara, din caldura. Servita de la frigider, era mult mai aratoasa). Poza#2 am luat-o de pe pagina lor de FB

945421_250573595086717_2056169771_n

Despre Trio Cupkiss va pot spune ca e un proiect recent, pus la bataie de oameni pasionati de dulciurile facute cu cap, delicate si fine, dar renuntand la coloranti si alte „prescurtari” artificiale. Munca lor nu se limiteaza doar la cupcakes. Am balit uitandu-ma la poze cu tot felu’ de torturi. Pregatesc delicii cam cu orice arome si in ce combinatii vrea lumea, iar ca pret sunt ok. Cel mai usor ii gasiti @ https://www.facebook.com/TrioCupkiss .

Va provoc sa nu vi se faca pofta!

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Fun și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

