Pofta de smoothie

Imi plac sucurile de fructe, freshurile, smoothies cu ingrediente cat mai diverse. Site-ul gustos.ro are un concurs pentru a castiga un robot de bucatarie Philips. Yes, please!

E clar ca prepararea de sucuri din fructe si legume e mult mai rapida decat consumarea lor bucatica cu bucatica, pe rand. Si mult mai gustos! Nu imi cumpar din comert pentru ca nu stiu niciodata cati aditivi au si clar le prefer pe cele naturale. Daca ies, sunt iar destul de reticenta, pentru ca se adauga mult zahar in ele.

Asa ca ma inscriu in concurs ca sa Castig timp cu Philips si Gustos.ro. Ador morcovii, dar, si mai mult sucul de morcovi. Daca as avea eu un aparat ca ala, in timpul economisit, as face exercitii de mobilitate dimineata. Clar! Nu de alta, dar micul dejun, un smoothie, ar fi gata preparat si „mancat” in … cateva minute (morcovii trebuie totusi spalati inainte:) ). Mi-ar placea sa am timp dimineata de putina miscare, dar fara a fi nevoita sa ma trezesc mai devreme.

Reteta mea de smoothie: morcov, ghimbir si banana. Un pic de scortisoara la final. Vitamine, energie, aroma.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Fun și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

