Daca tie nu-ti plac animalele, nu inseamna ca nici altora!

Replica nu imi apartine si e posibil ca, atunci cand ma voi imbogati de pe urma acestei postari (lol), sa trebuiasca sa o remunerez pe tipa care mi-a adresat-o. Mdaaaa. Sarcastica sunt, stiu asta. Cei care ma cunosc, stiu si ei asta. Si mai sunt si vorbareata. Cei care ma cunosc, stiu si asta de-asemenea. Problema e cand sarcasmul si vorbaria se combina cu un simt al umorului putin mai .. dezvoltat sa ii zicem. Mi-e rusine sa zic ce gluma proasta am zis la birou referitor la niste catei, dar nu pot intelege de ce cineva care nu ma cunoaste a luat-o de buna si s-a bagat intr-o conversatie care nu i se adresa, nu o privea.

Nu sunt genul care are acasa 13 pisici, 6 catei, o ciurda de hamsteri si te miri ce alte necuvantatoare. Fac asta tocmai pentru ca iubesc animalele si nu vreau sa le tin intr-un apartament de 40 mp, singure cuc acasa cat e ziua de lunga. Hamsterii nu, pentru ca ma sperie rozatoarele. Dar am crescut la casa, cu toate orataniile in curte. Si nu doar catei si pisici, ci intregul atlas zoologic. Am crescut mangaind puiuti de gaina mici cat un pumn de copil, vitei de 2 zile, cal, mieluti carliontati. Am avut matze „fara numar” si catei tot atatia. Am avut si pesti pe care i-am ingrijit cum am putut mai bine.

Cand m-am mutat de acasa, a trebuit, din pacate sa ma multumesc cu chirie in bloc, asadar no more pets. Cu siguranta cand (daca) o sa am casa „pe pamant” cum se zice, o sa am din nou tot alaiul de pisici, catel, poate chiar si niste gaini.

Ce ma enerveaza e guturaiul facut de falsii iubitori de animale, cei care stiu ca da bine sa vorbesti despre cate de mult le iubesc, posteaza poze cu catei pierduti in alta regiune a tarii, le bate inima tare-tare cand vad afise lipite in oras, dar nu mangaie un catel de frica sa nu pateasca te-miri-ce. Mdaaa, asa pot zice si eu ca vreau sa salvez pinguinii de la disparitie.

Dragostea, de orice fel, inseamna in primul rand actiune, zic eu. Doar sentimentul, afectarea, emotia, sensibilitatea nu-l ajuta pe catelul ala cu ochi umezi care s-a pierdut sa isi gaseasca stapanul. Daca tot te bati cu pumnii in piept, du-te la Kaufland, ia 10 kile de mancare de caini si hraneste-i, culege matzele de la bloc intr-o geanta de voiaj si du-le la sterilizat, apoi gaseste-le un camin and so on. In sarcasmul meu plin de umor prost, eu asta cred ca face un iubitor de animale.

Da, iubesc animalele, dar faptul ca fac o gluma oricat de proasta nu inseamna ca, in secret, sunt vreo nebuna cu ganduri malefice. Insa stiu ca daca toti cei care sunt doar cu vorva s-ar aduna si ar pune mana de la mana, chiar ar putea schimba ceva in viata animalutelor pe care atat le invoca. Am zis.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

