Din nou, bucuria

Toata vacanta de Craciun ’11, in mai iar, in august … iar si in noiembrie tot n-am scapat.  De cine? De raceala! Folosesc un pronume care denumeste persoane pt ca am ajuns la concluzia ca nu e de joaca, nu pot sa ignor maretia bolii asteia nesuferite. Anul trecut am fost racita de 3 ori. Cobza. Nas curgator mai ceva ca Niagara, stranuturi fara numar ca dedicatiile cu manele, dureri in gat si o tuse de speriat. Asadar, speram sa ma lase in pace iarna asta.Insa la birou suntem cam multi pe etaj (150?) si mai mereu sunt 2-3 persoane racite in jur. Imunitatea nu-mi e chiar la nivel de super-erou, dar am crezut ca litrii de ceai ce-i beau zilnic de placere + fructele pe care le mananc m-or ajuta sa fentez raceala. Macar pana da caldura😛

Neaaaah; de vineri incoace ma „gadela” gatul, nasul mi-e infundat si-s mereu adormita de la paracetamol. Ma plangeam de vreun an ca niciun leac babesc nu parea a-si face efectul (aici). Am ramas pe reteta clasica: supa, ceai, fructe si am adaugat gargara cu apa de gura. Smecheria ei e ca are ceva alcool, banuiesc, deci arde tot. Placut nu e, util da.

Am decis ca am „sexy voice” si ca nasul rosu e de la timiditatea care ma caracterizeaza, iar medicamentele le iau pt ca-s snoaba. Poate scap mai usor asa.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

