Am fost la…. Piaf

Unde? Tirgu-Mures / Str. B. Bolyai (in miezul centrului, cum ar veni)Ce? Piaf, o cafenea chic. E si bar… Au si de mancare.
FB: aici

In locul unui restaurant care imi mai potolea foamea in studentie, am gasit sambata un local foarte fain. Mobila si decorul sunt in culori autumnale (au mai multe nivele/camere, deci nu pot spune cum e peste tot, dar unde am fost erau tonuri calme.. maro, crem &co.)
Din cate am inteles, uneori organizeaza petreceri, cu Dj si tot tacamul. Versatilitatea cu siguranta nu le e necunoscuta, iar asta face din Piaf un local frecventat.
Servirea nu m-a prea incantat… Plin fiind sambata seara, am asteptat destul de mult pt un cocktail, un shake si un suc. Eu am devorat un shake de fructe de padure, foooaret gustos, caruia regret ca nu i-am facut poza. Dulce, aromat, intr-o portie generoasa, dar nu too much. Pretul? 7 lei. adica mai mult decat ok. Pretul cocktailurilor e cam ca intr-un club clujean, deci suntem obisnuiti cu ele.
M-as mai intoarce acolo, cu siguranta. Shake-ul a fost ataaaaat de bun.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Calatorie, Doar ganduri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

