Beneficiu sau treaba romaneasca?

Povestea zilei: Orange iti ofera 150 MB daca iti platesti factura pe siteul lor, cu carduri nu-mai-stiu-de-care-fel (sunt cateva variante, nu are rost sa le insir aici). Boooon, acasa am net pi tilifon gratie wifi-ului domestic, pi centru mai sunt niscaiva hotspots si daca vreau sa mai intru pe net sa dau „cichin” cand dau buzna intr-un loc ori altu’, io de ce sa n-am net? Pe gratis!

Si deja e a doua luna cand beneficiez de beneficiul beneficiarilor😛 Smecheria e ca nu iti scrie nicaieri cat ai consumat, nici pe site-ul lor, *100#, 415, *115#… nicaieri. 150 MB nu-s mare lucru si se consuma destul de rapid. Verifici mailu’, FB, un pic pe wiki, nici nu mirosi youtubu’ si gata, s-au dus.

Am sunat azi sa ma lamureasca vreun operator de-al lor, sa stiu cati MB mai am… Nu de alta, dar cronos se updateaza doar la cateva ore si daca ma uita Domnu’ pe net, m-oi trezi cu un cost de imi arde tot-tot cardul de salar.

Raspunsul primei tipe: „- sunati la cronos!” „-dar am l-am accesat pe toate caile. nu afiseaza”. „-nu se poate, stergeti-va din mesaje”. „-nu imi sterg mesajele cata vreme primesc de la oricine, nu memoria telefonului e pb”. Am terminat cu ea ca nu prea avea habar cu ce se mananca. Am resunat; un gagiu mi-a zis ca ” e un serviciu relativ nou si nu se poate afla acest consum”, decat daca sun la ei, la un anumit nr.. boooon. Si nu, nu raspunde nimeni acolo. In plus… 2 luni, nu prea mai e asa nou.

Numai mie mi se pare absurd sa oferi un „beneficiu” si apoi sa il lasi in aer? Practic, ma momesc cu un pic, eu ma bucur, dar apoi nu am niciun fel de feedback asupra traficului? Ma asteptam de la ditamai compania internationala de telefonie sa gandeasca intreg procesul inainte de a-l „lansa” : ce beneficiu?, in ce conditii?, pt cat timp?, feedback..

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Fun, Prostie 100% și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Beneficiu sau treaba romaneasca?

  1. Anda spune:

    Si eu am parca 3 Gb net, insa nici eu nu pot vedea cat consum. Dar eu mi-am bagat cost control, adica dupa ce ii consum pe aia 3 Gb, pur si simplu scade viteza netului pana dispare ca sa zic asa, deci cel mai rau lucru care se poate intampla e sa raman fara. Insa intr-adevar, e foarte enervant ca n-am cum sa verific. Si eu am optiunea asta din mai.

    • Andreea Burus spune:

      Anda, tu te referi pe PC, nu? Oricum, e aiurea sa iti scada viteaza in fct de trafic, pt ca asta ne limiteaza „surful” pe net.
      Ce zici, subiect de proba: cum ne alegem providerul de net/tv?

      • Anda spune:

        Nu, ma refer la telefon. Cu 3 giga pe PC n-as apuca nici sa schimb pagina. Dar da, e buna ideea de articol, o sa ma gandesc🙂

  2. Pingback: Avem și alte opțiuni

Lasă un răspuns

