Musafir acasa

Ooof, tu Toplița, loc minunat al pereților afumati, șosetelor pline cu rumeguș și al așchiilor intrate sub piele!!!

De cate ori ma intorc aici sunt din nou copil, poate undeva la varsta adolescentei. Grijile raman undeva in urma, lucrurile se petrec firesc: bunicii „la birou” (grajd,animale, pamant. Li-s toate dragi, nu renunta la ele orice-ar fi, desi durerile si bolile nu prea-i mai ajuta in aceasta privinta); maica-mea la lucru a.m. si trebaluind la bucatarie dupa-masa tarziu, tati in atelier surubarind… Numa’ faptul ca Vlad aka zi broder e mai inalt decat mine ma mai aduce cu picioarele pe pamant. Si tehnologia, dac-o bag in seama.

Si e bine, si sunt musafirul cel mai pretuit, mancarea-i pe alese si nu am nimic de facut. Sunt asteptata cu masa plina cu toate bunatatile de fiecare data, iar la plecare … parc-as mai sta😦 Despre mancare si ce bunatati face Buna Mita, oi vorovi io alta data, poate si cu niste poze, ca sa cititi cu servetele la indemana!

Aici timpul zau ca trece mai incet, sunt mai linistita… O fi aerul de munte, sentimentul de „acasa” sau oboseala carata in desaga din orasul cel mai patriot al tarii (Cj-Napoca, desigur), dar aici reusesc sa ma relaxez de-a binelea.

Sper ca si peste ani si ani voi avea acelasi sentiment. Ca de nu, am ramas fara loc de refugiu. Si-ar fi pacat.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Calatorie, Doar ganduri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Musafir acasa

  1. Andreea I. spune:

    Tare frumos ai mai scris despre Toplita. Eu pot spune ca am petrecut acolo cel mai frumos Craciun din viata mea. Adevarat ca am mancat cele mai bune bucate dar prajiturile imi lasa si acum gura apa.

  2. mona spune:

    Andreea, te iubesc si mi-e tare dor de time! De Paste be vedem! Ti pup cu drag xoxox

Lasă un răspuns

