Mi se pare mie sau…?

Sau preturile pentru acelasi produs in acelasi loc sunt diferite?

Ce zici, eu pe care l-am platit? Oare OPC-ul ce-ar zice sa le fi vazut isprava?

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Fun, Prostie 100% și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Mi se pare mie sau…?

  1. Anda spune:

    Din cate stiu eu dca chestia asta s-a intamplat intr-un supermarket mai mare, poti face reclamatie la informatii clienti si ti se returneaza diferenta (in cazul asta 30 de bani😀 ). Pentru ca e greseala lor. Dar bineinteles, ma indoiesc ca asta functioneaza si la magazinele mici.

    • Andreea Burus spune:

      cf. OPC-ului nostru, nu e voie sa afisezi 2 preturi sau sa incasezi la un pret diferit fata de cel afisat (la raft/brosura/web etc). totusi, ma indoiesc tare ca i-ar pasa cuiva de un abc mititel de pe Bucuresti…

Lasă un răspuns

