Dictionarul meu de (Y)

Dupa o experienta totala pe Facebook de peste 4 ani, cu nenumarate ore petrecute observand, studiind, aprofundand problema, consider ca am ajuns la un nivel superior de intelegere a ceea ce inseamna, de fapt, un „LIKE”. Ca un om de stiinta ce ma consider, o sa insir aici intr-o ordine atent planuita cele mai des intalnite acceptiuni a ceea ce numim vulgar „Like”:

# „Multumesc” (dupa ce tocmai ai primit un compliment. E mai rapid asa decat sa tot scrii multumiri. Plus, asa risti sa nu iti mai scrie nimeni, ba si mai rau, s-ar prinde lumea ca stai muuult langa calculator. Doar nu vrei ca lumea sa stie ca ai setat FB ca si default page si ca uneori adormi cu caluculatorul deschis, tot contemplandu-ti notificarile.)
# „Te sprijin / inteleg/ sunt alaturi de tine” (Ca raspuns la statusuri de genul „ataaaat de ocupata”, „nu mai pot, vreau sa fiu in concediu!”)
# „Felicitari „ (Exista oare cineva care nu a vazut statusul idioatei cu „Nu mai sunt virgina. Iti multumesc Marius”?!?)
# „Fraiere!” (Pentru situatii de genul „tocmai mi-am spart toba!” / „trotuarul nu e prieten cu biciclistii si pielea lor fina” and so on)
# Urme de hartuitor (cand un „Like” iti insoteste orice BS scris / sharuit)
# „imi place de cineva din lista ta de prieteni care vad ca ti-a dat like/comment. sper sa vada X ca ti-am dat like si sa imi accepte in sfarsit cererea de prietenie”. Poate sa degenereze foarte usor in ceea ce scriam la # de mai sus.

Daca, in cercetarile mele atent efectuate voi mai descoperi alte sensuri, cu siguranta aceasta postare va fi revizuita si adaugita in consecinta.

 

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Fun, Prostie 100% și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Dictionarul meu de (Y)

  1. Iar cei din categoria „dau like la ce am postat”? Oare doar accentueaza „continutul” postarii sau au impresia ca prin simpla postare noi, categoria „friends” , nu intelegem ca-i place ceea ce a ….share-uit (ca sa nu scriu postat :P)

  2. Miruna Alexandra spune:

    Sau eterna si clasica „I LIKE you but I’m playing hard to get. Iti dau un like si poate asta iti va trezi interesul sa-mi hartuiesti profilul si / sau sa-mi raspunzi (din pura politete si /sau principiul returnarii favorului) printr-un alt like / comentariu ca sa am motiv sa ma bag in seama mai direct, pe privat, si sa initiez o conversatie fara sa par ca asta mi-a fost intentia de la bun inceput”. You can quote me if you LIKE😉

Lasă un răspuns

