Fata de carte pentru retardati

Ieri, fiind ultima ocazie cand puteam sa cumpar misc.chestii pentru acasa, am mers intr-un centru omercial din afara Chartres si, printre altele,am intrat la Carrefour.La standurile cu carti, mi-au picat ochii peste editiile frantuzesti „… for dummies”. Mare mi-a fost mirarea cand am descoperit:

Oaaau! In dimineata asta m-am gandit sa o caut si online. Cea mai amuzanta descriere:”La collection „pour les nuls” propose un trèèèèès large choix de thématiques, et vous permet d’apprendre à peu près tout sur… à peu près tout. Même lorsqu’il n’y a pas grande chose à apprendre. La preuve, avec cet ouvrage: „Facebook pour les nuls”.

Peut être un cadeau pour votre grand-mère ?” –> evident! Exact ce ii lipsea lu’ buna Mita din camara😛

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Calatorie, Fetru, Prostie 100% și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

