Cu Lenuţa pe Calimani

Cine e Lenuta? Pai cum? Lenuta e cea care ne-a dus sambata pe drumurile cele mai vibromasante pe care am fost in ultimii ani. Cu catel, cu purcel, am planuit eu o escapada pe munte, aproape de Toplita mea. Voiam sa ii ofer o surpriza placuta unei bune prietene care mi-a facut onoarea sa imi fie musafir peste weekend.

Sa nu mai lungesc povestea: am plecat din Toplita cu destinatia finala Lacul Iezer/ Parcul National Calimani.

Lenuta e o biata Dacie papuc, venind dintr-o epoca a cartelelor, a ratiei si a cenzurii. A rezistat cu stoicism si, desi plina de rugina si scartaing din toate incheieturile, ne-a dus : 5 oameni + bagaje pe un drum prost, pietros, in panta.

Iat-o , in toata splendoarea:

 

Zona e superba, asa ca voi lasa peisajele sa isi spuna povestea:

* un izvoras cu apa lina cristalina i-a potolit setea Lenutei. Noi n-am baut, ca nu voiam sa facem jacuzzi in stomac:

 

* Lacul Iezer (mai multe info aici

*Papa bun de acolo vine

* o floare mica si colorata foc:

* Fosta mina de sulf (daca nuz ic bine, astept comentarii edificatoare)

*mmmerisoare:

 

 

 

 

 

 

 

*calatorul fericit:

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Calatorie, Doar ganduri și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

