Ce mai e si norocul meu?

Anul trecut pe vremea asta povesteam cu prietenele mele despre faptul ca treceam printr-o perioada in care castigam tot felul de maruntisuri: CD despre Asia, o masa gratis, alt CD nu mai stiu cu ce, un set de cosmetice, apoi un altul. Nimic care sa imi fi schimbat / imbunatatit viata in mod simtitor, dar totusi, n-am putut sa nu remarc frecventa.

La un moment dat am participat la un concurs pentru o invitatie la un concert in Midi (nici macar nu stiam cine sunt „starurile”). Am participat doar sa vad ce imi rezerva soarta. Am castigat!!! Din nou. Vazand Divinitatea ca ma joc cu norocu’ , n-am mai castigat nimic apoi. Desi tot participam: pt cosmetice, invitatii, electrocasnice, vouchere la diverse saloane etc. Nimic.

Really now, cat avea sa tina minunea?

Paaai, in urma cu o luna, cand ma intorceam intr-o noapte de la club, am gasit la mine in bloc, pe scari, 100 de lei. Va invit sa ma judecati moral pentru ca i-am luat. Chiar va rog.

Voi ce ati fi facut? I-ati fi lasat acolo in speranta ca la fel vor face toti trecatorii pana ce posesorul va veni dupa ei? Cine i-a pierdut e clar ca era obosit ori beat (eu am plecat asaca la 23.30 si m-am intors pe la 04:00 aproximativ). Va mai stii el unde i-a pierdut?

E drept, cand eram mica m-au invatat ai mei parinti dragi + profii sa fac in asa fel incat sa returnez posesorului ce am gasit. Mdaaa, in situatia asta am ales sa fiu imorala si sa iau banii. Varianta opusa: alo, 112, am gasit un milion. Nu vreti sa cheltuiti alte 34 ca sa luati de pe ei amprente, sa le comparati cu cele ale locatarilor si vizitatorilor lor din intervalul orar 23:30-04:00? Sau, si mai bine, sa prelevati ADN… CSI much? :))))

In seara asta am gasit pe strada un bilet de bus nou-nout

Intru oare intr-o perioada in care gasesc diverse chestii, pentru a compensa miile de lucruri mai mult sau mai putin valoroase material pe care le-am pierdut de-a lungul anilor? Cele mai dragi momente: ala cand mi-am pus certificatul de nastere intr-o carte care ulterior a ajuns la bilbioteca de unde o imprumutasem / 5 lei care au avut aceeasi soarta.

Bilant moral.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Fun și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

