Immmi place!

  • Imi plac lucrurile simple, de care te „impiedici” cu usurinta, cum ar fi pufuletii, ceaiul sau ciocolata cu stafide.
  • Imi place sa ma chinui sa rulez un sushi, doar ca sa ma reped cu el in sosul de soia. M-ar omori japonezii sa afle cum „spurc” eu bunatate de sushi, dar asa imi place. Si nu, nu prea stiu nici pe asta sa il fac cum trebuie.
  • Imi place sa ma aventurez cu rolele prin oras, desi martor mi-e fundul ca nu stiu nicicum sa pun frana.
  • Imi plac anumite melodii, pe care le ascult la nesfarsit, prin rotatie.
  • Imi place sa ma regasesc cu prieteni (nu amici) si sa reluam povestile fara sfiala, ca si cum anii nu ne-ar fi tinut departe (facultate, job etc).
  • Imi place sa imi umplu patul si parchetul cu margele, ate, foi, carlige doar-doar o iesi din mainile mele ceva „fain”. Fara modestie: chiar iese!
  • Imi place sa smotocesc matzele pana ma zgarie disperate.
  • Imi place sa ma pierd in carti, ca sa ii inteleg pe „colegii” de specie
  • Imi place sa rad mult si sa dansez pana la epuizare. Cel mai bun duo care ma mentine in forma
  •  Si imi mai place si sa ascult, sa vorbesc si uneori, sa debitez in scris.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

