Bere sa fie!

Daca ma stii cat de putin, inseamna ca stii deja ca nu imi place berea. De ce? Pai exact din inversul motivului care i-a cucerit pe iubitorii de bere – gustul: amarui. Me don’t like! Adica de ce as bea ceva care imi lasa un gust amarui in gura? Nu mai bine ma delectez cu un martini, un shot de tequila sau o sincera visinata?! Pe bune! Si sa n-aud ca martini nu e bautura ori ca tequila e gay.

Dar totul s-a schimbat cand, pentru a mia oara, am fost indemnata sa beau bere. „Incearca langa pizza/ mici/ ciorba de broaste etc” you name it. De fiecare data am risipit o gura de bere ajungand la aceeasi concluzie : nu-mi place!!! Dar spuneam ca s-a schimbat. Odata cu aparitia berilor cu lamaie. Pana acum am incercat 3: Ciuc, Redds si Skol. Ultima mi se pare prea „beroasa”, celelalte doua sunt chiar ok. Motivul pentru care beau: „prundis” (copyright @Miru) la rinichi. Si, din cate am inteles, berea face bine la eliminarea lui din ecuatie. Si iata-ma intr-o minunata zi de sambata, uitandu-ma la Friends S03 / Jeff Dunham – Arguing with myself / Totul despre pisici pe Animal Planet cu o bere aproape terminata. Nu mai zice nimanui, dar am varsat un pic din greseala pe parchet.

Eu si cei cu tratament de medicinal marijuana. Transformam un potential viciu in medicament.

Wish me luck.

P.S. Pentru a cercetare mai detaliata privitoare la berile cu lamaie, da un ochi aici.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Fun. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Bere sa fie!

  1. Anda spune:

    Te inteleg perfect cu gustul amar, exact aceeasi problema o aveam si eu :)) Sa incerci si alte arome, poate dai de ceva sa-ti placa mai mult decat lamaia.
    Pana una alta incearca si Bavaria (ca-i mai usor de gasit), mie mi se pare mai buna decat Ciuc sau Redd’s. Preferata mea e Karamalz, insa e greu de gasit (eu am gasit doar in Auchan) si nu are alcool (plus ca e la doza mica, de 0.3). Oricum, e clar ca si in cazul berilor normale ca cele de import sunt muuuult mai bune😀

  2. Pingback: Berea cu lamaie – noi impresii | Despre azi

Lasă un răspuns

