Prima vara

Mi se intampla ceva de-a dreptul inedit in perioada asta. E prima vara cand muncesc !!! Adica…. da, pana acum n-am mai „prins” o vara cand, de la primul bronz pana la primul clopotzel, sa muncesc precum „oameni mari”. Am avut scurte experiente muncitoresti, dar niciuna n-a durat all-summer-long.

In studentie am lasat munca pentru altii (bad idea!), cu exceptia unei veri cand, de pe la sfarsitul lui august, m-am jucat de-a vanzatoarea de bijuterii. Cand m-am mutat in Cluj, am inceput munca tot asa, prin august, la ceva agentie imobiliara. In urmatoarea vara am avut un contract pe perioada determinata pana la jumatatea lui iulie, iar apoi m-am retras pentru o binemeritata vacanta. Mi s-a propus sa raman dar, neaaah. Io aveam vise mari. M-am facut profa si apoi vacanta de 3 luni s-a transformat in vacanta de studiu pentru titularizare, apoi pentru definitivat. Pe cand terminam eu cu astea,isi strangea si vara bagajele.

Si iata-ma acum, in campul muncii, muncind cu drag si spor, mai ceva ca pe vremea comunistilor, tanjind dupa o vacanta. Oriunde, cu un petic de verde si ceva loc de balaceala.

Poate am scris prematur despre muncitul cat e vara de lunga, dar eu sper ca nu are nimeni vreun plan diabolic sa ma faca sa spun buh-bye acestui job in mod cu totul neasteptat. Me likes it here🙂

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Calatorie, Doar ganduri, Fun și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

