Chiriasi sau oameni ?

Poate am eu ghinion, dar am ajuns la concluzia ca atunci cand esti in cautarea unei chirii poti deveni usor de tot considerat a fi ne-om. Majoritatea proprietarilor pun anunturi pentru niste locuinte oribile, cu ciudatenii una si una. Mi-as dori sa ii vad pe ei locuind o perioada in cocioaba pe care o dau in chirie pe bani frumosi.

De-a lungul anilor am schimbat vreo 6-8 chirii si de tot atatea ori am cautat un loc de inchiriat. Azi m-am „imbarbatat” sa fac un Top al chestiilor celor mai ciudate/ penibile/ nesimtite/ scarboase chestii pe care le-am intalnit in cautarile mele:

  • O camera de inchiriat (in acelasi apt. cu proprietara): suprafata mica, mobila ingramadita, dar 3/4 din dulapuri erau pline („Acolo imi mai tin eu niste lucruri”). Femeie, eu vreau sa ma mut, nu sa vin in vacanta pt o saptamana !!!
  • Aragaz si rafturi pt legume in… baie. Practic, e 2 in 1: gatesti si te speli. Win win
  • Unii n-aveau masina de spalat, i-am intrebat cand o s-o cumpere (mi se pare logic…). Raspunsul:”pai poate sa spele domnisoara!” (am plecat in secunda 2)
  • Chiuveta de la bucatarie imbracata in rugina; nu, nu merge jos cu niste vopsea
  • „Merge bine frigiderul?”; „Foarte bine, l-am cumparat cand ne-am casatorit noi, de 30 de ani”
  • Aragaz cu cuptor nefunctional :”Orice ati face, nu gatiti in cuptor, ca va „mutati” in alt cartier
  • „Vii acasa pana la 9 sau te descurci” (in gazda, evident)
  • „Am masina de spalat, dar nu o folosim pentru ca e scump curentul”
  • „Si, e cald aici?”; „Daaa, am un prieten care sta in scara vecina, sta iarna cu geamurile deschise”. Riiight -> am dardait 2 ierni acolo
  • Camera in centru, proprietara de treaba, pacat ca sub tavan era ditamai conducta de evacuare a intregului bloc.

Daca iti platesc o chirie care e aproape de mare cat o rata, fii de bun simt si nu inchiria pereti plini cu mucegai, o baie mirosind a toate relele pamantului, parchet umflat, dulapuri fara usi (vintage?), aragaz imbibat in grasime de jur imprejur. Sunt om, ca tine.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Chiriasi sau oameni ?

  1. Anda spune:

    Hahaha, mi-ai amintit de cand imi cautam chirie :)) Nu-mi venea sa cred ca erau oameni care cereau vreo 200 euro pe un apartament GOL. De parca eu cand ma mut in chirie am chef sa le mobilez casa. Si in general foarte multe care arata ingrozitor.
    Sau am dat peste un apartament foarte dragut, proaspat renovat, totul nou… dar proprietarii locuiau pe acelasi palier. Imi si imaginam cu aveam sa ma trezesc cu ei la usa in fiecare dimineata, asa ca am zis nu multumesc.

    Nici asta unde sau acuma nu-i raiul pe pamant, in general ca multe-s destul de vechi si se strica din ce in ce mai des, insa am o proprietara de treaba care mai contribuie si ea la reparatii. Insa fata de ce am vazut pana acum, de aici direct in apartamentul meu ma mut, nu mai am chef de cautat chirii.

Lasă un răspuns

