CraPpendales

Dezamagire totala. Dupa ce acum 2 ani am fost la un strip-show al unei „trupe” no-name si m-am simtit grozav, dupa ce anul trecut i-am vazut pe cei de la Flamingo, am vrut sa imi fac acelasi cadou si aseara. U know, un show women-only.

Si se presupune ca si Chippendales ar trebui sa fie great, sa fi fost cea mai tare chestie ever.

Well, Not!

Costume sclipicioase productie 2000, 5 barbati adunati parca de la special olympics al fostilor dansatori. Showul a semanat mai mult cu un casting, cu o „Serbare” facuta de oameni ce nu au avut timp sa exerseze prea mult. Din punctul meu de vedere, un striptease show e mai mult decat sansa de a vedea barbati dezbracati amagind femeile.

Anul trecut cel mai mult mi-a placut de un tip care dansa foarte bine, m-a impresionat faptul ca avea miscari „legate”, sigure, facute cu incredere si cu „the right attitude”.

A fost penibila serbarea de aseara. Dar nu pot sa spun cat de penibil mi s-a parut cand au inceput sa ceara bani pentru a fi atinsi sau pentru a se da la gagici. Seriously, „moderatorul” a zis ” guys, go for the lei”. Si ca veni vorba si de asta, pe langa cei 5 fantastici (:p), mai era si un soi de prezentator, un tip care se credea mare cantaret, pierdut probabil de la vreo preselectie de „vocea Roamaniei: sau „x factor”. Si ce frumos mai stia el sa cante numai din buze…

Bomboana de pe coliva : un barbat imbracat in robot cu pretentii de man-toy.

Imi vreau amintirile inapoi, alea faine de la un striptease show cu barbati facandu-te sa crezi, pentru o clipa, ca lumea sta in loc si ca tu esti the puppet master.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Prostie 100% și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la CraPpendales

  1. Adela spune:

    Numai acum am apucat sa citesc articolul de pe blogul tau, insa trebuie sa marturisesc faptul ca ma bucur ca ai scris despre asta si iti impartasesc opinia in totalitate. Poate ar trebui sa precizam si unde a fost „showul” cu pricina in speranta ca se vor gandi de 2 ori inainte sa ii mai solicite.:P Intreb si eu…Te pup!:)

Lasă un răspuns

