Am fost, din nou, la Marty Boulevard

Ma plangeam aici ca un copil mic de diferenta intre supa asiatica mancata la Marty in Iulius si cea de pe Horea. Si se pare ca parerea mea a contat.

De fapt, nu mi se pare, chiar asa a fost. La nu multe zile dupa ce am scris pe blog am fost contactata pe email de cineva (nu spun cine, persoana importanta :p) de la Marty Boulevard (cel de pe Horea, that is). Pe scurt, m-au invitat la o supa din partea casei si, ca bonus, o degustare de cheesecake.

Si cum as fi putut sa zic nu?! am fost martea trecuta si am avut o surpriza tare placuta. Supa a fost buna, chiar foarte buna. Picanta, clara, cu creveti si inele de calamar si, de data asta, avea si feliute subtiri de ardei rosu/gogosar. Cat despre mazare, mi s-a spus ca asa e reteta. Daca iti plac fructele de mare, merita sa o incerci.

Cat despre cheesecakeu’ de lime –>keep them coming. So goooooood. Mi-a adus aminte de o praji de Craciun cu crema de lamaie pe care o facea mamai cand eram mica.

Lucky me, am primit si o degustare de creveti in crusta de cartofi. Inchipuie-ti o spagheta din cartof ce se invarte si rasuceste in jurul unui crevete, ametindu-l bine. Ca toata treaba sa aiba un final fericit, alaturi stau un sos dulce-acrisor si un sos alb condimentat (nu-mi vine numele in minte acum, sorry).

Multumesc.

P.S. Acest „post” nu este pub, ci doar parerea unui gurmand.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Am fost, din nou, la Marty Boulevard

  1. Prezepa spune:

    Trebuie sa incerc si eu neaparat crevetii aia in crusta de cartofi!!😀

  2. vasile olar spune:

    Multumim pentru vizita si pentru aprecieri,te asteptam la cheesecake festival!

Lasă un răspuns

