Supa reincalzita

Sunt o fana declarata a serialelor de comedie : „Two and a Half Men”, „The Big Bang Theory”, „Malcolm and Eddy”, „3rd rock from the Sun”. Le-am vazut, mi-au placut, iar pe primele 2 le sorb saptamanal.

Si totusi… „The BBT” m-a dezamagit in ultimul episod. Ma plangeam prin septembrie de gang bangul din „Private Practice” (aici) iar acum mi se pare ca producatorii „The BBT” lalaie povestea prea mult. Dupa ce prin sezoanele 2-3 un el si o ea au fost impreuna, s-au certat, s-au impacat, acum, la mijloc de sezon 5 astia 2 reincep sa se gandeasca „ce-ar fi oare daca ne-am impaca”… a miliarda oara? Seriously? Chiar nu mai sunt glume faine de facut? Actori de „angajat”? Joc  original de cuvinte?

Cei care suntem fani ai serialului iubim tocmai faptul ca au reusit sa faca din niste geeks niste personaje adorabile. But no, totul trebuie sa se reduca la sex, carnal, goliciune.

Do you need some wood?

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Film/ Serial și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

