Am fost la … balet pe gheata

  • Ce:”Spărgătorul de Nuci”
  • Cine: Ansamblul de Stat al Baletului pe gheata din St. Petersburg
  •  Unde: Opera Romana (Teatrul National)
  • Cand:18.01 / ora  18.00
  • Cat: 150 lei la balcon, „pi centru”

Pro: costume colorate, decoruri feerice (more than one), reputatia corpului de balet

Nu asa pro: micile desincronizari si usoara aterizare pe o aripa a unei balerine. Dau vina pe scena poate prea mica pentru amploarea spectacolului.

Impresii: culoare, miscare, gratie. Balet!  Raman de fiecare data inmarmurita la vederea finetii in miscari, a expresivitatii corpurilor in permanenta nestare. Iar sa vad toate astea pe gheata, e intr-adevar frumos. Frumos.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Am fost la … balet pe gheata

  1. Olivia spune:

    lucky bastard! I hate u

  2. Olivia spune:

    si atata m-am plans in ziua aia, eram tare deprimata ca n-am bilet si ca n-am cu cine merge😦 Ai fost cu Sergiu ?

  3. Olivia spune:

    next time maybe🙂 te intrebam daca ai fost cu el ca rar vezi barbati sa guste asa ceva…cel putin Sebi e de nestramutat, nu a vrut si pace😦

Lasă un răspuns

