Dati-mi ceva de raceala

Mie sfarsitul lui 2011 mi-a adus in cadou (da, invidiaza-ma pt ca am primit cadouri nu doar de Craciun!) o minunata tuse. Se pare ca prea multe zile libere nu-mi fac bine. Zau asa, dar eu cred ca oamenii ocupati nu se imbolnavesc. Nu de alta, dar avand agenda atat de ocupata, unde sa isi mai gaseasca locul o umila raceala?

Revin la mine. De miercurea-joia trecuta a inceput sa ma schingiuiasca o tuse. O tampita de tuse. Joi-vineri i-am cam dat „ignore” dar deja pe vineri seara a trebuit sa-mi recunosc infrangerea: „sunt racita”.

Asadar, iata o lista a leacurilor babesti si mai putin ortodoxe pe care le-am incercat:

  • gargara cu sare (asta e buna si pentru cei care au mancat ceva nasol si le e greata, provocandu-le …. expulzarea bolului alimentar)
  • ridiche + miere (bleaaah aroma)
  • galeti de ceai cu miere (n-as vrea sa mai beau ceai cu miere anytime soon, desi imi place mierea foarte mult)
  • gargara cu apa de gura (asta e chiar funny de facut, ca faci niste balonasee)
  • infuzie cu strov (adica cu un fel de ceai de fa^n)
  • infuzie cu tinctura de eucalipt (varianta moderna a remediului de mai sus)
  • baie la picioare cu strov + sare mare (ce poate fi mai placut decat sa lancezesti?)
  • baie cu sare (asta e singurul remediu ce mi-a placut si mie cu adevarat)
  • dormit extra-imbracata (un mic eschimos)
  • consum de fructe (like!)
  • stat in casa 2 zile (dislike)
  • tinctura de propolis (asta l-am folosit in trecut, am uitat de el tura asta)
  • caldura in zona gatului (brought to me by o sticla cu apa fierbinte)
  • mancat ceapa si usturoi : la „remediul” asta e posibil sa fiu imuna, eu oricum mananc ceapa si usturoi foaaarte des.
Mi-a recomandat cineva un ceai de ceapa cu ulei in sirop de zahar ars. Ala a fost stropul care a umplut paharul. Nu am putut nici in ruptul capului sa il dau pe gat.

Cert e ca pana nu mi-am sunat medicul de familie si mi-a transmis o „schema de tratament” nu am avut rezultate prea vizibile cu cele de mai sus.

Eu sunt mare fana a ideilor de la bunica in ceea ce priveste tratarea anumitor boli, dar raceala asta nu m-a lasat nicicum sa fiu eco-bio-organica si a trebuit sa dau pe gat farasul de pastile ca sa ma simt mai bine. (Eurespal, Paracetamol, Mucosolvan, Homeovox si un sirop).

Tu ce leacuri babesti mai stii?

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Dati-mi ceva de raceala

  1. Anda spune:

    Inghetata. Vindeca orice.

  2. Mona spune:

    multe mandarine si concentrat cu lamaie + paracetamol + sistemul imunitar propriu🙂

  3. Pingback: Din nou, bucuria | Despre azi

Lasă un răspuns

