De-ar fi sa fie

Ii multumesc Andei de la InProba pentru o minge ridicata la fileu. Prima leapsa primita pe blog ma provoaca sa scriu despre ce as face de-as fi acum in clasa a IX-a. Sunt multe si marunte cum zice poetul, dar esentiale:

  • As mai da o sansa unei persoane pe care am ranit-o inutil. Anii tineretii.
  • Nu as mai invata la toate materiile si m-as axa pe ce ma intereseaza – copil responsabil si constiincios ce-am fost.
  • Certificarea (in?)competentelor lingvistice – si acum regret ca n-am facut-o. Mi-ar fi deschis cateva porti côté job, sunt convinsa.
  • As face un sport. Doamne, ce rau imi pare ca nu am insistat pe langa ai mei sa ma transporte la antrenamente de volei/aerobic sau ce altceva se mai putea face in Toplita-mi natala.
  • As invata sa citesc. Sa citesc literatura adevarata. Acea literatura pe care nici pana in zilele noastre nu am gustat-o cu adevarat.

Leapsa o dau mai departe catre Claudia.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Fun și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la De-ar fi sa fie

  1. Pingback: Wasted on the Young « 21st century-style idealism

Lasă un răspuns

