La curent

Din toate partile, se arunca in noi cu stiri. Abonati la newsletters, pop-ups, cu televizor pana si in hol si-n baie, in 2012 suntem la curent cu meniul vedetelor din India, cu ultimul bebe-strumf nascut in Australia ori cu latest metode de a fura o banca. Dar nu ne saturam. Nicicum….Ca doar ne trebuie net si pe mobil. Musai. In bus, in lift, la birou ne uitam din cand in cand pe site-urile de stiri.

Serios acum, la ce ne foloseste? La ce ne foloseste sa stim tot? Nu ca nu mi-ar pasa de incendiile din Chile ori de taifunul din Zimbabwe, ma gandesc cu mila la oamenii care sunt afectati de acest tip de catastrofe, dar zau daca am cum sa ii ajut. Si atunci la ce bun sa stii? Doar sa iti amarasti gandurile?

Dar tu cand mai ai timp sa gandesti, sa citesti o carte buna. Cand mai ai timp sa fii?

Prea multe noutati, prea multe informatii. Inutile de multe ori. Ia o pauza. Inspira, expira. Da-i timp capului tau sa ia o pauza si el.

 

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la La curent

  1. Anda spune:

    Eu nu-s la curent cu nimic, decat cu ce aud intamplator sau mai citesc pe vreun blo. N-am televizor si nu am obiceiul sa citesc site-uri de stiri. si in cazul meu, ignorance IS bliss.

  2. Anda spune:

    M-am obisnuit :)) Daca ma simt pe dinafara, intreb.

Lasă un răspuns

