Am fost la … Marty

Long story short mi-am cumparat tichete Food Mania si am zis sa merg sa vad cum pot papa pe bani mai putini. 2 pitici am cheltuit 50 lei pe ciorba + felul principal + ceva lichid, rece or cald, dupa preferinta.

Prima data am zis sa mergem la Marty, in Iulius, ca oricum nu ajunsesem niciodata in partea aia a mallului. Asadar, ne-am indragostit de supa lor „asiatica”. Ceva… nemaipomenit: picant ca naiba, taietei finuti, creveti mari cat deshtu’ al mare si ceapa verde aruncata ca la intamplare pe farfurie. Felul doi a fost bun, aspectuos, aratos, dar nu mai conteaza sa povestesc acum despre el. Ciorba aia a fost de inscris in cartea amintirilor „gustative” de care nu ai vrea sa te desparti.

Si am mai vrut, si mi-era pofta, si am mai mers la Marty. Azi. De data asta pe Horea, ca sa mai schimbam locatia. Si am mai comandat iar ciorba cu pricina. Marty e Marty da?Meniul e the same. Dar bucatarul nu. Concluzie… m-am trezit in fata cu o zama urland a miros de ceapa, cu mazare in ea, si cu taietei zdrobiti, si…..fara ceapa verde!!! Si, tragedia …. crevetii erau mici cat urechile papusilor. Jur ca mi-a venit sa o intreb pe chelnerita daca bucatarii au drept de a interveni in retete. Dar mi-era sa nu primesc in felul doi si ceva expectoratii de personal nemultumit. Si am mancat-o. Dar nu cu aceeasi bucurie. Si mi-e asa de ciuda ca mi s-a distrus o amintire atat de placuta.

Dar razboiul nu e pierdut, voi mai merge in Iulius, poate acolo voi regasi gustul ala.

Ma simt ca un Proust care nu cauta timpul, ci gustul.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Am fost la … Marty

  1. Anda spune:

    Mie imi placea la Marty cand aveau paste thailandeze cu curry… nici eu nu ma puteam satura de ele… supa asta a ta pare interesanta (mai putin partea cu ceapa)

  2. Lavinia Pop spune:

    noi suntem mai fani marty, mergem de fiecare data cand avem ocazia (banii:)) ) si supa aia e minunata pt amatorii de fructe de mare cum suntem si noi😀 . iti recomand si crevetii infasurati in spaghete de cartofi, sunt o minunatie, efectiv te lingi pe degete, sau garnitura de cartofi pai cu onion rings. a, si au o paine cu seminte, la 1 leu portia(4 felii), o minunatie… yumiii…
    ciudat e ca eu mai multumita am fost de preparatele de pe horea decat cele de la iulius, cred ca depinde ce noroc ai, pe ce bucatar pici.

    • shurubici spune:

      Lavi, multumesc pt ideea cu crevetii; sper sa am mai mult noroc data viitoare, ca am ramas cu gandul la ciorba dintai.Pont : ia-ti tichete food mania, asa mananci mult mai ieftin.

  3. Dragă Andreea, vrem să-ți mulțumim pentru articolul tău și pentru că ne-ai furnizat o informație care ne ajută să îmbunătățim un preparat Marty. În urma feedback-ului tău am implementat rețeta supei asiatice de la Marty City și pe Marty Boulevard. Din fericire nu a fost o problemă iremediabilă și acum lucrurile au revenit la normal. Vrem să ne convingem cu toții de acest lucru, în consecință vă așteptăm la Marty Boulevard să ne mai dați un feedback la supa asiatică și la noile cheesecake-uri. Mulțumim🙂

  4. Pingback: Am fost, din nou, la Marty Boulevard |

Lasă un răspuns

