Bilant

2011 a fost un an lung pentru mine, dar am facut un pas foarte important: mi-am urmat visul si margelesc cu spor. Ce poate fi mai frumos decat sa ai un hobby care sa iti aduca satisfactii pe toate planurile?! Am inca mii de idei pentru anul viitor, nu e cazul sa te impacientezi. Sunt enorm de fericita cand prietenele ma complimenteaza pentru ceea ce fac, cand isi arata aprecierea pentru accesoriile mele colorate. Recunostinta.

Am schimbat un job, am vazut un oras nou, am invatat sa fac sarmale si cozonaci. Sunt puncte pe care le-am bifat tot in 2011. Liniste

Am cunoscut oameni superbi si am ras pana am simtit ca fac poc. Fericire

Iubesc si cred in continuare ca lucrul cel mai important in viata e sa faci sa iti fie bine. Iubire

Din suflet iti urez sa ai parte de tot ce e mai bun, intotdeauna.

Sper ca vei ramane alaturi de mine si in 2012 si iti multumesc pentru ca ma citesti, de 4 ori mai mult in 2011 decat in 2010.

P.S. Urmeaza ceva nou, colorat😉

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

