Am fost la ….Brenciu la concert. Iar!

In cateva cuvinte voi incerca sa comprim tot ce-am simtit aseara:

  • bucurie
  • energie
  • chef de viata
  • tinerete curgand prin venele tuturor

E drept ca am luptat de-a dreptul pentru a intra in sala. Si nu ca mi-a fi dorit asa, dar n-ai cum altfel, cand o ciurda/turma se imbulzeste in spatele tau. Da, pot spune ca acum stiu ce inseamna „sa mergi dupa turma”. („dupa”=asa cum te influenteaza ea)

Contrar asteptarilor, concertul a fost de n-spe ori mai bun decat cel din Obsession. Spun contrar asteptarilor pt ca acolo am platit intrare, aici nu. Credeam ca banii platiti sau nu de mine si de altii vor influenta negativ calitatea showului. Dar din fericire nu a fost asa.

Superb totul! Muzicieni in adevaratul sens al cuvantului. Nu stiu cum de i-a gasit Brenciu pe toti, dar sunt un grup care merge „ca uns”. Un lucru e clar – atunci cand Brenciu a coborit de pe scena, orchestra, desi canta, nu mai avea avea stralucire, acel ceva care te atrage ca un magnet.

Multumesc Horia Brenciu pentru o seara superba.

 

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Fun și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Am fost la ….Brenciu la concert. Iar!

  1. Daya spune:

    a fost great🙂 mi-e dor deja :)…de tine…de el.Pupici!

  2. Carmen spune:

    Add me to the list of those who feel great about Brenciu;)

Lasă un răspuns

