English is a crazy language

Am gasit poza asta amuzanta aici  si m-am gandit ca trebuie s-o dau mai departe. Just for the record, as vrea sa adaug si ca  salata de boeuf se face cu carne de pui si, cel mai funny, frantzuzii nici macar nu stiu ce ii aia. O fi numele un soi de „furculision”, dar in bucataria frantuzeasca salata (apx) echivalenta se numeste „salade Macédoine” . Iar la italieni, aceeasi salata e, de fapt, un desert, mai precis banala salata de fructe. And the story goes on and on and on…

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Fun și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la English is a crazy language

  1. Olivia spune:

    Asta-i inventie de pe la Cluj, asta cu salata cu pui. Mama o face cu vita🙂 incearca, eu zic ca merge mai bine.

    • shurubici spune:

      Olivia, ma cherie, rau imi pare sa te dezamagesc, dar sa stii ca si pe meleagurile toplitene and around, tot cu puiut se face. Ardeleanu’ se prinde mai greu cum sta treaba cu limbile straineze🙂

Lasă un răspuns

