Am fost la…. curs de facut Sushi

Unde? La Casa Japoniei (Yamatoya), din Pta Mihai Viteazu.

Cand? Intr-o zi de vineri, 14, pe la orele 18.

Scump, doamna, scump? Numa’ 25 de lei „de cap”, y compris ingrediente autentice, un bucatar japo care „o rupe” destul de bine si in limba romana, portie suficient de generoasa ca sa ai si ce duce acasa. (16 sushi rolls, that should be enough for a lot of people. Two, I mean).

Cum adica? Casa Japoniei organizeaza saptamanal (vineri, ora 18) cursuri de gatit pentru cei interesati. Pentru cei care nu au mai fost la Yamatoya, trebuie sa spun ca e un loc ce iti permite sa faci o pauza de la agitata Romanie. Intim, decorat cu gust, cu oameni zambitori si implicati, la Casa Japoniei poti invata nu doar sa gatesti (asta e pt cei ca mine, pofticiosi si gurmanzi simultan), ci, daca te tine, sa inveti sa vorbezi cu japo pe limba lui. Aia da provocare.

Impresii : Bucatarul e „pontos” si un pedagog bun. Nici nu mi-a venit sa cred ca pana si eu pot face sushi. Bine, bine, stiu ca arata ca niste bombe treburile celea ce mi-au iesit din maini, dar a fost prima oara, da? Data viitoare va fi si mai bine.

Dupa cum se vede, m-am priceput sa fac un prapor de orez numa’ bun de mancat (am uitat sa pozez si dupa ce l-am taiat):

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Calatorie, Doar ganduri, Fun și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Am fost la…. curs de facut Sushi

  1. Super!!!! Ce mi-as dori sa fie si ceva mai aproape de mine… Am vazut ca au facut si cursuri de kirigami si origami…😀

  2. Septimia spune:

    Inveleste-ti bambusul in folie. Va fi mai usor.

  3. Ivory spune:

    Si ai primit un kyocera?😀 daca nu sti ce e … intreaba de bucatar😛

Lasă un răspuns

