Two And a Half Men – eforturi de compensare

M-am uitat la acest serial de când era difuzat pe Pro Cinema. Loooooved it!

Apoi, în anii de master, a devenit serialul meu de luat masa de prânz. Umor până la cer, jocuri de cuvinte și o exploatare intensă a omului Charlie Sheen în crearea personajului Charlie Harper.

Băutură, femei, dezinteres total față de aproape orice fel de manieră de a te apropia de oameni  – eu așa l-am perceput pe personajul charlie. La joie de vivre! Dar cum Charlie Sheen a fost mult prea ocupat (again) cu sticlele în primăvară, ăi de pe platou s-au cam săturat de el… Mă enervează foarte tare că l-au omorât pe Charlie. Îmi place Ashton K., dar filmul ăsta nu mai are cum să fie la fel. Mă îndoiesc. Sper că schimbarea actorului principal nu va afecta calitatea umorului pe care am apreciat-o timp de 8 sezoane.

M-am amuzat teribil aseară văzând alaiul de actori (mai mult sau mai puțin) celebri adus în premieră pentru a-i asigura un bun rating. Surprinzător pentru mine, episodul chiar a avut  28, 74 mil vieweri (așa zice wiki), în timp ce ultimul episod din sezonul 8 a fost vizi0nat de abia 12 milioane de oameni. Am eu bănuiala că Ashton K. plimbându-se gol în toată splendoarea prin casă a ajutat.

Sunt foarte curioasă ce va mai aduce noul sezon, în afară de funduri goale și actori împrumutați de pe alte platouri ale CBS-ului.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Film/ Serial, Fun și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

