Anii pe care i-am trăit. Bilanțul unui sfert de secol.

1986 – „Bună, am 53 cm și țip. Tare!”

1987 – Am pielea catifelată, fața fără niciun rid și, cel mai probabil, bale pe barbă. Ședințe foto nud:

1988 – Marea realizare de a fi făcut cunoștință cu olița.„Nu îmi mai ud pantalonii. (așa des)

1989 – Grădiiiiniiiiițăăăăă. Primele buline roșii. Ce vremuri, domle!

1990 – „apce! apce! apce!” (verișoarele/vecinele care mă supravegheau erau disperate că mereu plângeam după lapte)

1991 – La mare pentru prima oară gagica + super vedetă la grădi, în calitate de dansatoare de muzica populară.

1992 – Cânt (a se citi „urlu”) piesele lui Furdui Iancu pe toate dealurile.

1993 – „Când învățăm să scriem?”

1994 – „Comme ci, comme ca”.

1995 – „ne jucăm de-a magazinu?” (cu Mona, Ralu, Flori, Ela etc)

1996 – Păr lung, în coadă. Păr lung și mai lung, tot mai lung…

1997 – Sau anul în care am încetat să mai fiu singură la părinți.

1998 – Daaa, primul sărut!

1999 – Semestrul al doilea din clasa a VII-a : greva de peste o lună a profilor. Și ceva eclipsă..

2000 – Buletin, epilat cu ceară, treburi importante.

2001 – Primul „te iubesc”.

2002 – „Mă lasă în sfârșit și pe mine la discotecăăă! Finalement.”

2003 – Prea îngâmfată, zic „hop” înainte să sar gardul.

2004 – Începutul a ceva ce încă durează. Frumos.

2005 – „printre străini” cu Europa FM. Încerc să înțeleg cum stă treaba asta cu potolitul foamei.

2006 – Carlionți, onți, onți

2007 – „Dar cât de lungi pot fi listele astea bilbiografice?!?!. Mai am multe cărți de răsfoit, citit, subliniat, comentat? pfffff…”. Schimbare: părul e scurtat și coboară pe umeri.

2008 – An de cotitură, an de încercare. Privind în urmă, știu că sunt tare și că Dumnezeu nu mi-a dat mai mult decât pot duce. Cred.

2009 – Vreau să lucreeeeeez. Bine, sunt profă de francă.

2010 – Breton. Primul. Posibil ultimul.

2011 – Aglomerație, până la momentul de față. Dar clar anul ăsta a stat sub semnul creației și al artei, pentru mine.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Fun, Love etc și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Anii pe care i-am trăit. Bilanțul unui sfert de secol.

  1. mona spune:

    2005 – Andreea paraseste Toplita si se muta in Ms si o lasa pe Mona in Toplita
    2006 – Mona paraseste Romania si o lasa pe Andreea in Mures
    2010 – Marea aventura Britanica
    2011 – Job cu perspectiva😉

  2. gaby f spune:

    La multi ani!!!!!!!!!!!
    si…foarte frumos:)vedeta mica:P
    dar profa… CNP-ul ala la vedere nu se lasa!!!of of:P

  3. gaby f spune:

    asa e perfect:P
    aveam grija de siguranta ta:)

  4. Carmen spune:

    esti extraordinara! este un deliciu sa admir o minte iesita din banal cum gandeste de frumos si de original! esti printre putinii oameni pe care nu ma satur sa ii citesc/citez🙂

  5. frumos scris! imi place tare poza de cand voi doi erati cu 7 ani mai mici. frumosi tare!

  6. Angela spune:

    Vin si eu cu un „Offf ce mai trec anii….”

Lasă un răspuns

