Cugetare

Ce-am mai „copt” eu în mintiuca mea așa, înainte de weekend?

Nu întorc lumea cu susul în jos dacă spun că femeii și bărbații sunt specii total diferite. Știm asta cu toții. M-a „lovit” însă un gând de vreo săptămână și, de atunci, mă tot gândesc cum să-l transpun în cuvinte.

Am zis așa: Cumpărăturile/ Cheltuitul banilor.

EI: Responsabili și cu capul pe umeri. Banii le folosesc pentru a-și arăta statutul social și pentru a suplini lipsa de  calități de gospodină (așadar cu  bani cumpără curățenie, mâncare bine făcută, mâna care ține fierul de călcat și… nu mai continui că ați prins ideea). Banii sunt un scop și cheltuirea lor se face chibzuit.

ELE: Pentru noi, fetele cochetele, banii sunt un mijloc. Să fim bine înțeleși: noi nu cheltuim, noi investim banii. Ce dacă nu am  aproape nimic nuanța muștar în garderobă? Păi e o investiție această geantă, întrucât se potrivește cu cureaua aia care oricum nu o purtam niciodată (i n v e s t i ț i e).

PS: În general vorbind, nu zic că nu există și excepții. Eu așa văd situația și nu susțin că dețin adevărul suprem în această privință.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cugetare

  1. tocmai am realizat ca sunt barbat, iar sotul meu e o femeie!!!

Lasă un răspuns

