Quasi gang bang

Îmi plac serialele. Mult. Sunt în stare să urmăresc fără plictis 6-7 sezoane dintr-unul. Din păcate, am observat că asta îmi fură din timpul de citit. Și totuși, în continuare mă uit la seriale din cele mai diferite (CSI NY, Grey_s A., The Closer, Criminal Minds, Gossip, Two %1/2 Men, Bing Bang Theory etc.). Sunt la zi mai cu toate și le urmăresc cu aceeași plăcere (mai puțin Gossip Girl, care mi se pare că a inclus prea multă dramă și telenovelism în ultimele sezoane.. gimme a lemon, pls).

Am „început” Private Practice, am ajuns deja la al doilea sezon și e bun pe timp de vacanță. Main cast e compus din vreo 6-7 personaje care, la jumătatea celui de-al doilea sezon, sunt la fel de messed-up ca și în urma cu 20 de episoade și au reușit deja să „ponegrească” patul/canapeaua/colțul de la masă…

Ce să mai, dacă sex nu e nimic nu e.  Pe bune, oare chiar nu mai putem transmite nimic decât apelând la erotism? Doar așa ne mai putem face auziți, remarcați?

Vreau să citesc. Ceva bun. Ceva care să mă țină trează. Ceva care să mă învețe să fiu.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Film/ Serial și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Quasi gang bang

  1. Hota Octavian spune:

    Prison Break, Spartacus: Blood and Sand, Spartacus: Gods of the Arena le-ai vazut?

  2. Pingback: Supa reincalzita | Despre azi

Lasă un răspuns

