Trăim clipa?

Am vrut să vină iarna, să mă dau cu sania, să mă arunc într-un morman de zăpadă. Apoi am tânjit după primăvară. E aprilie deja, nu  știu și nu înțeleg cum de trece timpul atât de repede. Dar știu precis că nu e doar părerea mea.

Adică viscol, apoi ger, câteva raze de soare, bucurie, iar zăpadă, flori, mărțișor, ploaie, soare din nou, acum vânt necontenit.

Fug înspre școală, fug înapoi acasă, mereu grăbită, mereu în întârziere, niciodată n-am timp să „miros trandafirii”. Cândva, la mijlocul săptămânii acesteia, venind obosită înspre casă, mă uitam aiurea deasupra de caldarâm și chiar și de primul etaj al blocului unde locuiesc. E primăvară! Când, Doamne, au înflorit copăceii din jurul blocului, chiar nu știu. Cum de n-am văzut bobocii?

În vremuri în care totul e virtual, la viteze 3g, când le putem vedea și simți pe toate până și 7d, mai știm cum sa trăim clipa?

Trebuie să fac ceva să pun secundele să stea.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

