Despre dragoste

A trecut V-Day, am vrut să scriu că ”nu mă dau pe americănește”, a trecut și Dragobetele, am vrut să scriu despre ce frumos e să sărbătorești iubirea, cu o ieșire în oraș, multe cuvinte frumoase, săruturi dulci și câte și mai câte…

E 27 feb și scriu despre dragoste, despre ce și cum simt eu dragostea. Încerc să nu devin patetică sau prea romanțioasă și spun doar atât: pentru mine dragostea e sinonimă cu liniște, pasiune, nervi, zâmbete, haine irelevante, optimism, bucurie, râs în hohote din te-miri-ce, lacrimi să umpli un pahar, dorința de a strânge în brațe tare tare, fluturi în stomac și după câțiva ani de la prima întâlnire, dilema „ce să îi mai dăruiesc?”, privirea aia și emoții când îi aud vocea la telefon, dor de numa-numa, dorința de a spune:„ești mai frumos când taci”, plimbări, critică, oftat, clipit cu vino-ncoace, să povestești cu ceasurile despre nimic, să îl privesc în ochi și să simt cum un val de fericire mă cotropește.

Iubesc.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Love etc și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Despre dragoste

  1. claudiab86 spune:

    Iubirea. Asta e ce conteaza cel mai mult pe lume. Sa fiti fericiti, copii!🙂

  2. codruta spune:

    inca mi e greu sa inteleg cum in iubire exista si nervi, lacrimi etc, kstii pe care nu le vad tocmai pozitive, dar park daca citesc treaba asta altundeva decat in revistele glossy, tind sa nu ma mai impacientez asa:)
    tnq:)

Lasă un răspuns

