Esti domnisoara, nu vorbi asa!

Nu mă pot abține, trebuie să împărtășesc asta cu toată lumea.

E ceva ce m-a trăznit azi, la o clasă de a 8a. O aud pe o pitzi fitzi :”dic, mă”. Și, profesoară cum mă știi,  i-am spus: Alina, cum poti spune asta, așa vorbește o domnișoară?! Iar colegul ei, foarte spiritual:”nu mai îi domnișoară”. Ăăăăăăăă, sunt clipe în viață când îți dorești să cazi în pământ. Instant. Fără gânduri sinucigașe. Pur și simplu, să dispari.

Și credeam că m-am învățat minte, de anul trecut când, pentru încurajare i-am spus Cameliei: hai scumpo la tablă că ești fată mare de acum! (eu tot ce voiam să spun de fapt era că am încredere că știe suficient de multe cât să poată rezolva respectivul exercițiu). Iar Emi al meu, elevul drăgălaș și isteț din prima bancă, în apropierea căruia stăteam: „doamna profesoară, ea, ea, ea și ea[în timp ce spunea asta îmi și arăta foarte precis cu deștu’ la cine se referă] …. nu prea bag mâna în foc că mai îs!”

Pe bune acum, sunt prea consecventă în a-mi da singură cu ciocanul peste dește. Eu vreau sa îi incurajez, sfătuiesc. Problema e că nu-mi aleg bine cuvintele.

 

P. S. Numele alese sunt total întâmplătoare, pentru a proteja identitatea „actorilor”.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Fun și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Esti domnisoara, nu vorbi asa!

  1. Daya spune:

    aaaaaaa, mda. si eu am patit ceva de genul asta ..cu verisorul meu de 12 ani care se intreba de ce nu are frati?! pentru ca ia mama ceva pastile sua pune tati pe puta ceva transparent! 12 ANIIIIII!!! inspre ce ne-ndreptam madam professeur?

  2. shurubici spune:

    inspre anlfabetism si fete mamici

  3. Mihaela spune:

    😐 tragic… cunosc un copil de clasa a III-a care i-a spus domnisoarei invatatoare, citez: „mi se scoala cand va vad…” si ne mai miram????

  4. eumiealmeu spune:

    citindu-te, am râs. băieţii mai şi bravează, mai fac şi pe deştepţii… putea fi o poantă – nu trebuia neapărat să aibă dreptate cei care comentau. dar citind comentariile am trecut în partea cealaltă – una e să fii adolescent turmentat de hormoni şi alta să fii copil şi „să le ştii pe toate” – oare chiar au nevoie să le ştie pe toate ca să fie bătrânicioşi şi blazaţi? părinţilor, pe unde umblaţi când piticaniile învaţă tâmpenii? sau le învaţă de la voi?

  5. claudiab86 spune:

    Si eu cand spun ca mi-e frica..frica, I say!! cand ma gandesc la generatiile care vin din urma…😦

Lasă un răspuns

