Unghii cu gel

Dintotdeauna am avut unghiile foarte subțiri, casante. Nu mi le-am ros veci, așa că nu pot da vina pe niște dinți nemiloși. Pur și simplu, nu am unghii rezistente.

M-am  împăcat cu acest gând de mult. Ce mi-a rămas de făcut: să îmi tai unghiile cât de scurt, să le dau cu lac colorat (măcar aia să-mi bucure privirea) și să mă bucur de puținele săptămâni când le creșteam și eu câțiva milimetri. (Evrika!)

De aproape 2 săpt, am fost la o manichiuristă și mi-a pus gel pe ele. Tipa mi-a spus că e posibil să mi se subțieze după ce voi da gelul jos și, de asemenea, că e bine ca, după ce ai intrat în hora aplicării gelului, să nu ieși după câteva săptămâni, că îți strici unghiile degeaba. În ceea ce mă privește, asta nu a fost o grijă chiar așa mare… ale mele erau oricum exfoliate până la jumate🙂

Aștept păreri pro/contra la adresa acestui subiect.

Eu sunt mulțumită. De 10 zile încoace am o manichiură frumoasă fără prea mari eforturi.

Update: 06/03/2011

De când mi-am pus unghiile cu gel, am observat că mă încarc foarte ușor cu energie statică. Îi „curentez” suspicios de des pe cei din jurul meu. Victimă cel mai frecvent, Sergiu.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Fun, Unghii și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Unghii cu gel

  1. Daya spune:

    Bv pisiiii! sunt super! sa le porti sanatoasa! :*

  2. Leorint Ana Maria spune:

    Sunt super,super PRO GEL….si eu imi pun de vreo 6 luni gel si nu imi pare rau….ai la orice ora o manichiura perfecta fara nici un efort(decat cel financiar;)) )
    Ti pup tu…

  3. Leorint Ana Maria spune:

    Da…
    Mi le fac la Meli
    Platesc pentru french+model pe inelar si dg.mare 35 de ron…
    Mi se pare foarte ieftin in comparatie cu alte saloane:)

  4. Laura spune:

    Arata super!!! Si eu ma gandeam la un moment dat sa incerc varianta asta, dar am tot amanat si pana la urma m-am razgandit. Banuiesc ca pretul 80-120 e numai pentru prima data… pentru umplere ar trebui sa fie mai putin. Oricum, sa le porti sanatoasa si sa ne mai spui cum merge🙂. Pupici!

    • shurubici spune:

      scumpa mea, nu stiu ce sa spun
      eu la Toplita mi le fac si acolo e acelasi pret atat pt umplere, cat si pt prima oara
      daca vrei sa ti le faci, pune-ti 2 intrebari:
      1. e necesar? (adica daca ai tu unghii faine si tari , cat de cat, mai bine sa te duci la manichiura pt intretinere, modele.)
      2. esti constienta ca gelul pe unghii se pun pe termen lung? (ca n-are rost sa-ti subtiezi si, deci, afectezi unghiile pe termen lung, pt un „moft” de cateva saptamani)

  5. Dörry Cristina spune:

    sal! imi place mult manichiura ta tu andreea! dar intr adevar ca trebuie sa continui jocul de acum, am si eu un pic de experienta cu asa ceva si cand mi am dat gelul jos…unghiile mele nu aratau prea bine. pupici

  6. Leorint Ana Maria spune:

    nu stiu de unde faza asta cu reumplerea…..unde mi le fac platesc de fiecare data 30-35 ron….de fiecare data mi se curata gelul de pe unghii si mi se pune un strat nou si frumos….ce reumplere?adica numai la baza unghiei sau cum ca nu inteleg?😕

  7. Pingback: Unghii cu gel : le-am dat jos. Impresii | Despre azi

Lasă un răspuns

