Câte minute?!?!

Vacanţă, aşadar mă mai întâlnesc şi cu televizorul din când în când. Şi chiar acum am văzut reclama cu 10,000 minute pe care le poţi vorbi oricând, cu oricine din reţea, cu numai 5 euro. 10,000 /30 zile  = 333,(3) de minute pe zi. În medie, dormim 7-8 ore pe noapte, adică ne mai rămân 16-17 ore să vorbim cât vrem noi. Buuuun. Să fim serioşi acum, ce om normal ar putea vorbi 20 minute pe oră, în fiecare oră, de la trezire la culcare? Şi să nu îmi vii acum cu abureli gen „dragoste la distanţă”, că nici ăia nu pot numai la telefon să trăiască.

Eu îmi amintesc de anul 1 de facultă, când mi-am făcut şi eu abonament la portocală, aveam 180 de minute doar în weekend şi cu 3 nr favorite oricând. Aşadar, eu îmi împărţeam minutele, 6 pe zi, că nu îndrăzneam să fac cost suplimentar.

Chiar aşa! Cine mai are cost suplimentar, în zilele noastre, când minutele sunt fără număr, fără număr?

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Câte minute?!?!

  1. sandu spune:

    Si eu tin minte ca aveam un prieten in liceu care avea 20000 de minute pe luna la cosmote si vb aproximativ 6 ore pe zi mai trebuia sa mearga la scoala , dormit mancat asa ca restul timpului vb cu o fata care era in aceasi rete!!! În concluzie disperat omul!!!

Lasă un răspuns

