Și în veșmânt alb cartieru-nvăluiește

„Liniște”  (Lucian Blaga)

Atâta linişte-i în jur de-mi pare că aud
cum se izbesc de geamuri razele de lună.

Această prezentare necesită JavaScript.

Claudia a scris atât de frumos despre vremea de afară, încât mi-e greu acum să îmi mai găsesc cuvintele.

Cert e că am parte de cel mai frumos peisaj în fața blocului de când m-am mutat aici. Mutarea a fost anevoioasă, e drept, cutiile au umplut spațiul și abia dacă-mi mai găseam rabdarea pentru a le pune toate la loc. Apoi, problemele ce au venit când s-a instalat mașina de spălat. Bănuiesc eu că nici până acum nu s-au uscat chiar bine hârțoagele din administrație la ce inundație s-a iscat atunci😀

Dar azi m-am minunat la vederea peisajului alb, superb. E drept, stau „între betoane”, vizavi sunt multe garaje, spațiul verde e reprezentat de câteva tufe și copaci sălbăticiți, dar azi mă simt de parcă aș locui într-un spațiu de basm. Poate haina nu-l face de om, dar natura nu încetează să mă mire oridecâteori își schimbă veșmântul.

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Și în veșmânt alb cartieru-nvăluiește

  1. gaby spune:

    buna dimi
    ma gandeam la alt vestmant alb:P
    dar in timp ce se incarca pagina am ghicit la care te referi….vreau la toplita pe partie:(
    pupici

Lasă un răspuns

