Urmează să fiu bogată!

Sunt o persoană foarte optimistă așa că am ajuns la această bravă concluzie după ce-am aflat o veste ce parcă mi-a dat aripi: am câștigat și eu ceva la un concurs! For once in my life!

Am dat și eu „like” pe FB la un restaurant clujean care chiar îmi place și m-am ales cu un premiuuuuuuuu

Da, da!

Ce să mai lungim vorba, e vorba de un dvd despre China😀

Și mă gândesc eu așa, logic si abstract simultan, dacă pt un „like” m-am ales cu un dvd, îți dai seama ce kile de euroi voi câștiga dacă joc la Loto?

Gl 2u2

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri, Fun și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Urmează să fiu bogată!

  1. gaby spune:

    esti totala!!!sa ma anunti cand te imbogatesti:))asa subit si dintr-un like:)
    felicitari pentru premiu:)

  2. codruta spune:

    era cumva shanghai?;;)

Lasă un răspuns

