Hrușcă a colindat, Crăciunul e aproape!

Eu am crescut cu colindele lui, așa că pentru mine colinde= Hrușcă si „vițăvercea”. În seara asta l-am revăzut & ascultat și sunt tare bucuroasă. Când a început să cânte, am simțit fiori din aceia de „dimineață de Crăciun / oare ce-am primit?” Greu de explicat în cuvinte…

Doamne, ce voce puternică și blândă în același timp!

Ca un copil mic, am stat, am ascultat, am cântat, m-am bucurat.

Tu ai început să simți „atmosfera sărbătorească” ?

P.S. Ca o femeie sensibilă ce se respectă, am plâns una bună când a cântat cântecul pentru părinți compus de Păunescu😦

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Hrușcă a colindat, Crăciunul e aproape!

  1. si eu la fel cu Hrusca.. am inceput sa il ascult inca de la 1 Decembrie, ca asa se zice pe la noi ca atunci ai voie sa incepi sa asculti colinzi, ca daca asculti mai repede iti ies bube pe c*r :)))))) (nedemonstrat stiintific, dar totusi nu indraznesc sa imi fortez norocul)
    si eu ma simt foarte in atmosfera, am fost la cumparaturi si am vazut de vanzare un bradutz in miniatura, intr-un vas rosu, si mai ca nu mi-au dat lacrimile, si l-am implorat pe al meu sa mi-l cumpere. jur ca bradutzul ala mi-a starnit sentimente materne. :))

  2. e destul de ingrijorator, am simtit ca trebuie sa protejez bradutul si sa il cresc, manca-l-ar mama sa-l mance de bradutzel micutzel🙂

    • shurubici spune:

      bietu’ bradut
      eu zic ca locul lor e in padure. am vazt mici tentative de popularizare a ideii ca poti avea si un bradut in ghiveci, pe care apoi sa il plantezi undeva sau sa il redai florariei, care mai apoi sa il planteze. chiar as vrea sa cred ca se poate asta.

Lasă un răspuns

