La shopping… pe net

Îi raspund în primul rand Andei : I luuuuv shopping online. Thumbs up că ai încetat cu scepticismul.

Ce faci când n-ai prea mult timp liber la dispoziție și totuși trebe să îți cumperi diverse chestii-trestii?! Păăăăăăi, cumperi de pe-un www.

E adevărat că riști, întrucât nu îți dai seama cum stă treaba decât după ce ai ajuns acasă și desfaci pachetul. Eu cumpăr online încă din primii ani de facultă și am început cu achiziția de cărți. Mi se părea mult mai ușor așa. De ce să bat magazin după magazin, când virtual îmi ia mult mai puțin timp?! În plus, compari prețurile in no time, plus că poți să prinzi oferte soooper bune.

De-a lungul anilor, am luat de pe net cărți, aparate foto, un PC (cu tot cu monitor, tastatură, mouse), baterii reîncărcabile etc. etc. În Uk am luat bilete la Manchester Wheel, iar hotelul pt călătoriile în Londra și, mai apoi, în Paris, tot pe net le-am rezervat.

Sfaturile mele:

  1. urmează recomandările celor din jur în ceea ce privește seriozitatea comercianților online (eu așa am aflat de Intend, când încă locuiam la Tg Ms și am fost tare mulțumită când am primit coletul)
  2. citește cât de multe reviews ale utilizatorilor referitoare la produsele/serviciile care ți-au captat atențiat (dacă majoritatea spune că nu e de treabă aparatul ăla, nu te încăpățâna tu să îl iei doar pentru că ți-a căzut cu tronc)
  3. interesează-te musai de următoarele aspecte:
  • cum se face plata (online, ramburs, mandat poștal etc)
  • ce reduceri poți obține
  • dacă există o sumă minimă a comenzii
  • cât costă transportul (majoritatea site-urilor trimit gratis dacă ai o comandă mai mare)
  • în cât timp ajunge coletul la tine
  • ce clauze de rambursare sunt

Una din cele mai bune oferte pe care le-am prins, ofertă care încă e valabilă, e pe site-ul celor de la orange. Se referă la cei cu abonament: dacă îți iei ceva de pe site, punctele de fidelitate valorează cu 50% mai mult. Am luat deja cel putin 3-4 telefoane astfel și am fost mulțumită atât de economia făcută, cât și de rapiditatea cu care am primit coletul.

În zilele noastre, poți comanda orice aproape pe net, chestie care mă bucură tare mult.

Nu știu cum au fost experiențele tale într-ale shoppingului online, dar eu sunt mulțumită, cel puțin până acum.

Spor la click-uit!

Eu…. eu aștept să îmi sosească niște cărți cumpărate tot online, bineînțeles😉

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la La shopping… pe net

  1. shurubici spune:

    1. shopping online rullllz

    2. am raspuns mai pe indelete aici: https://shurubici.wordpress.com/2010/12/18/la-shopping-pe-net/

  2. Pingback: Febra reducerilor |

Lasă un răspuns

