Decalogul meu

  1. Îmi place să-mi petrec weekendurile acasă, „la mama acasă”, unde toate par a mi se aşterne în faţă după poftă, după plac. Dorm până târziu iar micul-dejun mă aşteaptă cu drag. Ioooaaaai, ce bine e !
  2. Îmi place să mă plimb pe frunze uscate.
  3. Îmi place să simt zăpada zdrobindu-mi-se sub tălpi.
  4. Îmi place sa învăţ să gătesc de la google şi, apoi, să-mi fotografiez „munca”.
  5. Îmi place să fotografiez copiii altora şi prostia multora.
  6. Îmi place să mă întâlnesc cu amici care, de când nu i-am văzut, şi-au schimbat freza şi cu care, totuşi, încă am ce povesti.
  7. Îmi place să stau tolănită în pat, cu un ceai aburind aproape.
  8. Îmi place să citesc Cosmo.
  9. Îmi place să port cercei coloraţi, cu forme nebune. Mă bucură şi mă fac să mă simt mai bine.
  10. Îmi place să învăţ (şi) de la cei din jur.

În urmă cu câţiva ani, la Tg. Ms., mergeam sper facultă. Ea o zi întunecată de toamnă şi n-aveam chef de nica. Un puştiulică avea să-mi schimbe complet ziua: cum mergeam eu prin Parcul Trandafirilor, mai sus-numitul „puştiulică” mi-a dăruit o frunză şi un zâmbet sincer. aaaaw…

Îmi place să cred că fiecare dintre noi are dreptul la un decalog al lucrurilor simple. Şi mai vreau să cred că nu e neapărat sa dai bani pentru a te simţi bine.

 

About Andreea

Vorbareata si creativa, imi dau cu parerea, arat cu degetul si ma auto-ironizez.
Acest articol a fost publicat în Doar ganduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Decalogul meu

  1. Daya spune:

    so true, si inca sunt suparata ca nu am reusit sa te vad😦 :*

  2. claudiab86 spune:

    Un zambet de la un „pustiulica”, o remarca simpatica din partea unei vanzatoarea la ora 9 dimineata dupa ce lucrasem pe tura de noapte si mergeam ca teleghidata, o batranica care povesteste cu catzelusul cu care iesise la plimbare, o raza de soare, un fulg de nea…things we take for granted, but mean so much if we actually take the time to notice them.

  3. Leorint Ana Maria spune:

    o seara de mos nicolae in care stii ca nu vei primi nimic de la nimeni pentru ca esti la 100 de km distanta de cei dragi…si mergand in drum spre camin(pe jos pt ca nu mai ai bani de maxi:)) )…iese un batranel dintr-o ghereta si iti da o jordiuta impodobita si iti ureaza sarbatori fericite:)….I miss the old times:(!

Lasă un răspuns

